برای هر مناسبت، یک لیوان کاغذی مخصوص

برای هر مناسبت،یک لیوان کاغذی مخصوص

تقریبا یک قرن از زمانی که در محافل عمومی تنها لیوان های شیشه ای مورد استفاده قرار می گرفتند، میگذرد، این روزها دیگر برای حفظ سلامتی و بالا بردن سطح بهداشت عمومی جامعه، استفاده از لیوان کاغذی یکبار مصرف در مجالس و مهمانی ها رایج و شایسته می باشد.

استقبال بی سابقه مردم از لیوان های کاغذی، سبب گردید تا این صنعت در زمینه های مختلف رشد فوق العاده ای داشته باشد و امروزه ما شاهد لیوان های کاغذی جذاب در اندازه ها، رنگ ها و حتی شکل و ظاهری متفاوت می باشیم.

البته این تنوع به همین موارد خلاصه نشده و صنعت چاپ، قابلیت های منحصر بفردی را در تولید لیوان های کاغذی ایجاد کرده است که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا در صورت تمایل، لیوان هایی کاملا متناسب با سلیقه و نیاز خود داشته باشند.

گستردگی این صنعت تنوع بی نظیری را برای سلایق مختلف ایجاد کرده که هیچ نوع محدودیتی را قبول نمی کند، به همین خاطر در ادامه به چند نمونه از این نمونه های طراحی اشاره می کنیم:

 

لیوان های کاغذی مناسب کنفرانس ها و مناسبت های رسمی

این لیوان های کاغذی که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند، می توانند طرح های مختلفی مانند لوگو، نام برند یا آدرس شرکت ها و مجموعه ها را شامل شود تا در کنار یک طراحی جذاب، جلب توجه کرده و در ذهن مخاطب حک شود.

 

لیوان های کاغذی مناسب جشن تولد کودکان

این لیوان های کاغذی که به صورت چاپ های آماده شده در مراکز خرید هم دیده می شود، لیوان هایی با طرح هایی از شخصیت های کارتونی است که هم از رنگ و هم از طرح های جذاب و هیجان انگیز برخوردار می باشند. البته اگر این طرح ها برایتان جذاب نیستند، می توانید مناسب با سلیقه خود طرحی متفاوت را سفارش دهید.

 

لیوان های کاغذی مناسب جشن تولد بزرگسالان

اگر برای تولد خود به دنبال یک تم خاص و منحصر بفرد می گردید و می خواهید همه وسایل در کنار هم؛  از زیبایی و هارمونی رنگ خاصی برخوردار باشند، لازم نیست دغدغه داشته باشید، چون به راحتی می توانید، طرح روی لیوان کاغذی را دقیقا مناسب با تم مورد نظرتان هماهنگ کنید.

 

لیوان های کاغذی مناسب گالری های نقاشی

اگر در زمینه کار هنری فعالیت می کنید، پیشنهاد می کنم با توجه حال و هوای گالری ها و اشخاصی که به آنجا رفت و آمد می کنند، حتی در راستای تبلیغات کارتان لیوان هایی چاپ کنید که علاوه بر جذابیت، بیانگر ذوق هنری شما هم باشد.

 

لیوان های کاغذی مناسب گالری های خطاطی

با توجه به این که چاپ متن ادبی یا یک بیت شعر بر روی لیون های کاغذی بسیار متداول و محبوب می باشد، این ایده می تواند برای هر مناسبتی، عالی باشد، ولی این کار در گالری های خطاطی علاوه بر ایجاد هماهنگی بین نوع کار هنری و وسایل مورد استفاده می تواند به نوعی نشان دهنده ذوق هنری شما هم می باشد.

 

لیوان های کاغذی مناسب جشن نامزدی

با توجه به این که صنعت چاپ بر روی لیوان های کاغذی از تنوع و قابلیت بی نظیری برخوردار است، می توانید با ارائه یک ایده خاص از چاپ مانند یک عکس یا یک جمله عاشقانه، محفل عاشقانه تان را منحصر بفرد و خاص برگزار کنید.

 

لیوان های کاغذی مناسب مراسم های مذهبی

این روزها مراسم های مذهبی مانند انواع سفره هایی که به مناسبت های مختلف برگزاری می گردد، آداب و رسوم مخصوص به خود را دارند. در بعضی از این مراسم ها مثلا باید همه چیز به رنگ سبز باشد، در چنین مواردی می توانید با انتخاب یک لیوان سبز رنگ و طراحی یک چاپ کاملا مناسب با حال و هوای مراسم، دورهمی خود را به شیوه ای متفاوت و خاص برگزار کنید.

 

لیوان های کاغذی مناسب دورهمی های دوستانه

اگر از دورهمی های دوستانه ای دارید که معمولا هر چند وقت یکبار دورهم جمع می شوید و با یاداوری خاطرات لحظات خود را سپری می کنید. پیشنهاد می شود با چاپ یک عکس یا طرحی از آن روزها، دورهمی خود را هیجان انگیزتر از همیشه برگزار کنید.

 

لیوان های کاغذی مناسب باشگاه های ورزشی

با توجه به این که افراد زیادی به این مکان ها رفت و امد می کنند، به عنوان مالک چنین مکانی پیشنهاد می شود، از چاپ تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی غافل نباشید و به این وسیله ساعت برگزاری انواع کلاس ها را به اطلاع همه برسانید.

 

لیوان های کاغذی مناسب آرایشگاه ها

با توجه به این که آرایشگاه های مردانه و زنانه در ایران کاملا فضاهایی جداگانه دارند، نوع لیوان هایی که در این فضاها قرار می دهید، علاوه بر عکس ها و تصاویر زیبا و خاص بر روی لیوان های کاغذی می تواند شامل تبلیغات بخش های مختلف آرایشگاه هم باشد.

 

لیوان کاغذی مناسب کافه ها و رستوران ها

کافه ها و رستوران ها به عنوان مکان های عمومی که مورد استفاده همه نوع قشر آدمی قرار می گیرند، یک مکان بسیار مناسب برای تبلیغات مفاهیم فرهنگی؛ زیست محیطی، اخلاقی و … می باشد، اگر دغدغه های زیست محیطی دارید این لیوان های کاغذی که قابلیت بازیافت دارند، بهترین وسیله برای برای تبلیغات این چنینی هستند.

 

لیوان کاغذی مناسب برای مصارف خانگی

به عنوان یک کدبانو، می توانید مهمانی های مختلف خود را به گونه ای متفاوت برگزار کنید و در هر مراسمی یک لیوان خاص مناسب آن مراسم داشته باشید. مثلا برای شب یلدا، شب عید و جشن های متفاوت لیوان های کاغذی مناسب با سلیقه خود استفاده کنید.

 

لیوان های کاغذی مناسب بیمارستان ها

بیمارستان ها به عنوان مکان های عمومی که لازم است بسیار نسبت به مسائل بهداشتی حساس باشند، باید از لیوان های کاغذی استفاده کنند، ولی آنها می توانند از این لیوان ها برای اهداف مهم بیمارستان که در راستای حفظ سلامت کارکنان و مراجعه کنندگان می باشد، استفاده کنند.

 

لیوان های کاغذی مناسب مطب ها و کلینیک ها

مطب ها و کلینیک ها هم به عنوان محل مراجعه بیماران و همراهان آنها، یکی از مکان هایی است که باید از لیوان های کاغذی برای مصرف نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده باشد. بنابراین پزشکان می توانند با استفاده از این لیوان ها توصیه های مهم بهداشتی یا سایر خدمات کلینیک خود را تبلیغ نمایند.

 

لیوان های کاغذی مناسب مدارس، کودکستان ها، دانشگاه ها و مهدها

مدیران مراکز آموزشی می توانند از لیوان های کاغذی در مراسم ها و جلسات مختلف برای تبلیغ موضوعات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و …؛ استفاده کنند و یا لوگو یا وب سایت محیط آموزشی خود را بر روی این لیوان ها چاپ کنند.

البته استفاده از لیوان های کاغذی محدود به همین موارد نبوده و شما به عنوان یک فرد فعال در اجتماع، می توانید برای انجام همه امور هنری، ورزشی، بهداشتی، آموزشی، اجتماعی و…  از این روش ارزان تبلیغاتی استفاده کنید. از آنجا که استفاده از این لیوان ها در هر مراسم و با هر سبک و سیاقی مانند برگزاری مسابقات ورزشی، کلاس های مختلف آموزشی، فرهنگی و هنری، سینماها، تئاترها و … بسیار متداول می باشد، پیشنهاد می شود از این فرصت برای تبلیغات مسائل مورد نظر خود استفاده کنید، یا از آنها در راستای نشان دادن ذوق هنری و علاقمندی های خود بهره ببرید.

منبع: صنایع سلولزی بایدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
نیاز به کمک دارید؟
سلام
چگونه می توانم کمکتون کنم؟