اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی

اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی

شاید از نظر بعضی ها مهم ترین تفاوت لیوان های پلاستیکی یکبار مصرف با لیوان های کاغذی یکبار مصرف، قابلیت بازیافتی آنها می باشد، اگر چه این تفاوت در نوع خود بسیار مهم و منحصر بفرد است ولی خاص ترین وجه تمایز آنها از هم  نمی باشد. یکی از کاربردهای خاص لیوان کاغذی یکبار مصرف، کاربرد آنها در صنعت تبلیغات می باشد. این خاصیت به عنوان یکی از مزیت های خارق العاده این لیوان ها، آنها را به ابزاری فراتر از یک لیوان نوشیدنی تبدیل کرده است. مطالعات نشان می دهد که تبلیغات به صورت بروشور که معمولا به دور انداخته می شوند؛ در دنیای تجارت امروز مردود و کم اهمیت بوده و صاحبان شرکت ها و برندها به دنبال روش های نوین اقتصادی اما تاثیر گذار تبلیغاتی هستند که کاملا با روش های کلیشه ای و سنتی، فرق داشته باشند. برای نمونه تصور کنید در یک سمینار آموزشی یا بهداشتی، نوشیدنی های خوشمزه و رنگارنگ گرم یا سرد را در لیوان های کاغذی جذابی سرو کنید که با یک طراحی زیبا و خاص از نام یا لوگوی شرکت، معرف برند شما باشد. نتیجه کار متحیر کننده خواهد بود. زیرا اگر به طور متوسط هر نفر سه دقیقه برای صرف نوشیدنی وقت صرف کند، در این فرصت کم و محدود شما به اندازه یک برنامه پر مخاطب تلویزیونی تبلیغات موثر داشته اید. درست است که صنعت تبلیغات پیچیدگی های مخصوص به خودش را داشته و این هنر در حال حاضر کاملا با زمان های گذشته فرق کرده است، ولی هم چنان بحث تاثیرگذاری و جذاب بودن تبلیغات یکی از مهم ترین آیتم های این صنعت به شمار می آید. تبلیغات به شیوه نوین و جذاب که هم ماندگاری بالایی در ذهن و یاد مخاطبین داشته باشند و هم بسیار تاثیر گذار و کاربردی باشند، در دنیای تجارت مدرن بسیار مهم و ضروری می باشد. به همین خاطر فعالان اقتصادی همواره به دنبال شیوه های مدرن برای تبلیغات هستند. یکی از این روش های مدرن و جذاب، استفاده از لیوان های کاغذی یکبار مصرف برای این کار می باشد. این کار خلاقانه نسبت به روش های دیگر مزیت های فراوانی دارد که در اینجا به آن اشاره می کنیم:  

 

 قیمت مناسب تر نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی

 

  بازاریابی و جذب مشتری همیشه به عنوان یکی از چالش های مهم پیش روی شرکت های تازه تاسیس، سبب می شود تا آنها به دنبال راه های ارزانتر و تاثیر گذارتر برای تبلیغات برند خود باشند. یکی از بهترین روش های مدرن که بسیار کم هزینه تر از تبلیغات متفاوت مانند پخش تراکت می باشد، چاپ لیوان های کاغذی یک بار مصرف تبلیغاتی است. در این روش شرکت ها می توانند با هزینه ای بسیار اندک و ناچیز، تیلیغاتی به مراتب تاثیر گذارتر و چشمگیرتر داشته باشند.  

 

 قابلیت استفاده برای مراسم های رسمی و غیر رسمی

  پیشرفت فوق العاده این صنعت در سال های اخیر، امکان چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف در ابعاد، رنگ ها، مدل ها و سایز های مختلف برای انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به وجود آورده که در مراسمات رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. همین تنوع فرصتی در اختیار شرکت ها و برندها قرار داده و آنها تلاش می کنند با استفاده از لیوان های کاغذی با کیفیت، طرح های خلاقانه ای از لوگو، شعار و … نکات مهم مد نظر خود را تبلیغ نمایند.  

 

قابلیت استفاده انبوه برای شرکت ها و اماکن پر تردد

    شرکت ها و برندهایی که به دنبال یک روش جذاب و تاثیر گذار برای تبلیغات می گردند، به راحتی می توانند با بهره مندی از این قابلیت، نسبت به چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف در تعداد انبوه با نام یا لوگوی شرکت اقدام نموده و در مکان های پرتردد توجه مخاطبان را جلب نمایند. این روش خلاقانه به نوعی بیانگر احترام شرکت یا برند شما به سلامت مخاطبان و حفظ محیط زیست هم می باشد. زیرا شما به عنوان یک برند، تبلیغ کننده استفاده از لیوان های کاغذی یکبار مصرف به جای لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی مضر هستید و این موضوع علاوه بر ثبت کردن نام شما در حافظه مخاطب، اعتماد سازی کرده و شما را به عنوان یک برند قابل اعتماد و متعهد در یادها حک خواهد کرد.  

 

تنوع چاپ و طراحی

 

با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت طراحی و چاپ لیوان های کاغذی تبلیغاتی وارد عرصه جدیدی شد و در حال حاضر امکان چاپ انواع نوشته ها، طرح ها، متن ها و عکس ها بر روی لیوان های کاغذی یکبار مصرف وجود دارد و شرکت ها و برند ها می توانند حتی کارت ویزیت خود را نیز به این صورت تبلیغ نمایند. البته درست است که این گونه تبلیغات بسیار ارزان تر و تاثیر گذار تر از روش های سنتی و قدیمی می باشد، ولی لازم است شرکت ها برای تاثیر گذاری بیشتر، نکاتی را رعایت کنند. یکی از این آیتم های مهم، استفاده از نکات خلاقانه ای که در برند سازی بسیار مهم می باشند و می توانند تاثیر گذاری و ماندگاری تبلیغات را بیشتر کنند. طراحی زیبا و خاصی که تکراری نباشد و به گونه ای متفاوت عرضه گردد، می تواند بسیار خلاقانه باشد و کمک می کند تا نام شرکت شما برای همیشه در ذهن و یاد مخاطب باقی بماند. علاوه بر این شرکت ها و برندها باید تلاش کنند تا از تم و طراحی متفاوتی استفاده کنند که انقدر با ارزش و جذاب باشد که مخاطب را وادار کند تا لیوان یکبار مصرف را به عنوان یک الگو یا یک طراحی خارق العاده در پیش خود نگه دارد و یا حتی آن را به دوستان و آشنایانش معرفی کند. در سال های اخیر، صنعت چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف به عنوان یک صنعت پرطرفدار و مدرن پیشرفت های بسیار زیادی داشته و آمار مصرف کنندگان در تمام دنیا خصوصا در ایران افزایش چشمگیری داشته است. به همین خاطر استفاده از این شیوه نوین برای تبلیغات به عنوان بهترین روش تبلیغات در مراسمات خصوصا همایش ها بسیار مورد توجه برندها و شرکت ها می باشد. با وجود آن که لیوان های کاغذی یکبار مصرف به علت بازیافتی بودن و مقاوم بودن در برابر گرما در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند، شما می توانید با جایگزینی لیوان های گیاهی مرغوب به جای  لیوان های کاغذی یکبار مصرف؛ پیام آور محیط زیستی سالم تر و زیباتر باشید و خود را به عنوان یکی از بهترین محصولات دوستدار طبیعت؛ معرفی کنید. زیرا با استفاده از لیوان های گیاهی با کیفیت که دوره تجزیه پذیری کمتر از یک سال دارند، نقش اساسی و مفیدی در حفظ محیط زیست ایفا نموده اید.

منبع:صنایع سلولزی بایدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
نیاز به کمک دارید؟
سلام
چگونه می توانم کمکتون کنم؟